måndag 18 augusti 2008

::lite blandat::

Först ut en BOM (boken om mig)...
Den har (under fotot) flera olika sidor med blandad info om mig.
Har gjort egna doodles på vänster sida och en egen rubrik.
Rubons text i vitt och blommorna är hopplock av olika jag hade hemma...
Nästa LO är med inspiration från en tidnings annons...
Eget Nova emblem...
En LO om liten glad Leon... Med gömd tag bakom det övre fotot med lite minnen för framtiden..
Och en egen tag i lera med ditstämplade små fötter... (målad med akvareller)
En färglad LO om Liten N med massor av blandade dekorationer...Tack för titten... :)
Kram Karin.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Som jag sagt tidigare - både layout o färger är härliga, o fina foton. /Milla

Anonym sa...

Kul att du hittat till min sida och tack för att du lämnade kommentar så att jag hittade din sida. Jag hittar fullt med inspiration här till min killes lille album. Blir så sugen på att börja skapa Lo till den när jag ser allt fint du gjort.
Är grymt imponerad av ramar mm du ritar själv, ur läckert!
Såg oxå att du bor strax utanför den stora staden?! Jag bor i Bromma.
Ha det gott//Anna

Sanna F sa...

Fantastiska layouter du gör!!!

01 09 10