måndag 24 november 2008

::Jag kämpar vidare::

Ny vecka, ny invägning!
Imorse åkte jag och lilleman ner till min konsulent för invägning och lite påfyllning i matförrådet ;)
-2kg och nu är totalen 13,5cm i midjan.
(ja... nu kan man smått ana att den existerar! hihi)
Totalt minus tolv kilo! *glad*

Så nu laddar jag om måt mitt nästa mål! Har tre kg dit!
Då fyller jag på stämpelsamlingen med en ny liten stämpel! :)
(eller en STOOOR! *ler*)
Suktar lite efter nya clearstamps... Men vi får se vad det blir!
Det komemr in så mkt nytt hela tiden i butiken så jag får ständigt ny inspiration och
habegäret gör sig påminnt! hihi...


Så min förhoppning är att till nyår kunna unna mig nåt fint att ha på mig.
Vi ska ha gäster och det vore kula att få känna sig fin då faktiskt! :)
Så jag kämpar vidare och med all den här snön som faller så får man ju massor med motion å styrketräning. ;)



(extra inlägg: Jag vet att någon undrade över vilken metod jag använder mig av..
Jag har valt att köra lågkaloridiet. CambridgeKuren.
Det är så ohyggligt många kilon jag ska göra mig av med och behöver därför
en liten kick! Det passar mig och jag gillar verkligen smaken på produkten! )


Må gott alla!
Å kram fran Karin.

Inga kommentarer:

01 09 10