onsdag 19 november 2008

::Roliga små frågor::

Jag har blivit utmanad av Emma att svara på några frågor!

Vilken mat äter du ofta?
** Kyckling...
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
**Hihi.. Jag hjälper nog gärna till, men numera springer jag rätt mkt efter två små-troll ;)
Var sitter du helst när du bloggar?
**Vid köksbordet. (i väntan på kontoret som inte är klart..)
Köper du ofta Triss?
**Kanske 1-2ggr per månad. Fredags nöje när vi kommer ihåg ;)
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
**5 veckor i Thailand är svårslaget! :D Men Greklands Kefalonia ligger mig mycket varmt om hjärtat också!!!
Vilken TV-kanal tittar du mest på?
** Helt klart kanal 5!
Vilket är ditt favoritvin?
** Måste svara vitt... Har blivit så lite på sistone så att jag faktiskt inte har nån favorit... *skratt*

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Jag hoppas att ni vill svara:

Karin
Nallebrum
Sanna
Carina

1 kommentar:

Sanna F sa...

Tack för utmaningen. Ska försöka hinna svara på den någon dag!
KRAM KRAM

01 09 10