torsdag 5 februari 2009

::Sömnlöst::

Trött idag... Har vandrat med liten ledsen kille mellan 23:30-04:30 och på övrig tid som vi normalt kallar "natt" har det bökats runt, knorrats och bara varit allmänt sömnlöst! *jäsp* Men har vi tur kan vi få oss en sov stund båda två mitt på dan idag! :)
Största tacket går idag till min snälla mamma som kom och hämtade N och körde henne till dagis! TACK MAMMA! *hjärta* :)
Tur jag tog en promenad igår! Så det blev av! :) Idag snöar det dessutom här! Kanske mindre roligt promenadväder! Dvs. den is som igår syntes är idag täckt av ett tunnt lager snö...
Men jag har scrappat lite iallafall! :)
Lite romantik inför Alla Hjärtans Dag.

Åsså en i lagom mycket rosa med lilltrollet å jag ;) Hon gillar verkligen rosa! hihi...

Tack för titten! :)
Ha en bra dag och kram från mig!

3 kommentarer:

babe sa...

ÅÅÅÅÅså underbart vackra!!
Den översta på din "man" eller ska ja kalla honom pojkvä ;) e helt fantastisk!

KRAM
"Babe" Karin :)

Nallebr.. sa...

jaa super fina LOs... och hoppas lill killen mår bättre och att ni får sova... kram..

Sanna F sa...

Så fina layouter båda två. Ja det är jobbigt när man inte får sova. Skönt med hjälpsamma mammor då!
KRAM å trevlig helg!

01 09 10