tisdag 7 april 2009

.:Om ni undrar:.

vart jag tog vägen.... Så har vi fått påhälsning av en dundersläng av kräksjukan här hemma! Så det blir nog tyst här ett par dagar om inga mirakel sker ;)

Tack för att ni kikar in! :) Lägger in lite inspiration från scrapfebern! Det ramlar in GALET mycket fina alster till alla tävlingar!!! detaljbild...

Å så kan jag inte låta bli at tala om att Websters Pages nya papper kommer nu i dagarna!!! Dom är heeeelt underbara! Kika i Magdas Shoppen så ser ni när de trillar in! Lämna kvar lite åt mig bara ;)

ÅHH!! Just det! Kika på första sidan i shoppen! Där ligger "Desperate Scrapwifes"... ;) hihi...

KRAM å Glad Påsk på er! (om jag inte orkar skriva mer innan..)

4 kommentarer:

M sa...

Aj då, ja då är du förlåten för att du inte uppdaterat så mycket :) Hoppas det blir bra snart! Tittar in i shoppen sålänge!
Krya på dig!
Kram
M

Line sa...

Fy för kräksjuka!
Fina färger i Lo'n, den blir harmonisk.
Krya på er!

Anonym sa...

Japp, redan kollat bloggen. krya på er! Kramen Milla

Karin sa...

Hej sötis!!
Håll tummarna för att ja överlever min första da på praktiken i morrn!!
Ja är så sjukt nervös!! :(
KRAAAAAM på dig!
Saknar dig!

01 09 10