fredag 3 april 2009

.:Vad hände?!:.

Hej kära bloggvänner! ;)

Här kommer en kort uppdatering om hur det gick, vad som händer å vad som inte händer! ;)
Mitt i min färd mot verkligeheten så hände det nåt! Vägen liksom svängde eller ja... Kanske kom jag till ett vägskäl jag inte visste fanns på kartan?! ;) Hursom! Jobbet ja...
Jo... Jag var där i (nästan) två dagar! :)
Och jag har nu valt att sadla om, ta en ny väg, utmana mig själv och helt enkelt ta ett helt nytt spår! :)
-Jag vet!! Jätte läskigt! Men samtidigt otroligt befriande och jätte spännande!
Jag kommer nu att sätta mig ner, planera, orientera mig i en helt ny värld och när all information och alla praktiska detaljer faller på plats. -Då kommer jag att sätta igång och har bestämt mig för att jag ska Rocka! ;) hihi...
Mer info kommer längre fram i processen.

Kommer att ha massor att stå i, men det ska bli såå kul! :)
Jag har stöd av både min familj och min omgivning vilket betyder mer för mig än nåt annat!
Och ett stort Tack till alla er som stöttade mig när jag befann mig där... Just mitt i...
Och så klart mitt varmaste tack till Andreas som alltid står vid min sida och som bryr sig om å fixar på just det sätt som passar just mig.. *stort hjärta*
Nu ska jag inta helgen såsom den bör intas.... -Med gassande sol och på ett ypperligt gott humör!

Kram till er alla som läser och ha en riktigt trevlig helg!
.:KRAM:.

5 kommentarer:

M sa...

Men gud så spännande! Ser fram emot att få veta vad det är och du, känns det rätt så ÄR det rätt! Vad roligt, stort stort lycka till!
Kram M

Line sa...

Vad modig du är som vågar! Spännande att se vad det är för något.

Anonym sa...

Kul att man kan vara till lite stöd ibland när det går emot.
Och som du säger själv: You rock!
Love you! /D.

Karin sa...

Hej vännen

Får inte du mina mail längre??
Är de du som har blockat mig nu ;)
Saknar dig!

KRAAAAM

Nallebr.. sa...

oj va jag blir nyfiken...hoppas du snart vill berätta!!!

01 09 10