lördag 4 juli 2009

.:Lägesrapport:.

Få rader skrivs här i bloggen... Förlåt!
Lillen har haft 39-40 graders feber i över 1 vecka och dessutom har min rygg sagt upp sig!
Så igår var det akuten för min rygg (kunde knappt andas! Men nu är det iaf lite bättre! ;))
och även ett besök till läkaren för lillen som det såklart inte var något större fel på! ;)
Ska lägga in lite bilder snart bara jag kan sitta framför datorn mer än 5 min utan att ryggen säger stopp!
Hoppas ni har det bra i värmen!
Kram Karin

4 kommentarer:

Line sa...

Usch, tuff vecka! Hoppas ni blir bättre snart.

Anonym sa...

Jamen snart dax o scrappa lite - ska vi säga torsdag? Kram Milla

Jeanette Wallén sa...

Ta det lugnt med ryggen!!

Jag är hemma från UNDERBAR Englandsvistelse nu, så vi ses imorgon! ;) Det kommer att synas på vågen, men det SKITER jag i - jag har haft det så GRYMMEBRA dessa dagarna! :D

*kram*
Jeanette

MyDreamHouse sa...

åh, stackars er! Vi undrade just hur ni har det där uppe på toppen ;) Vi kan väl höras i dagarna?! kramen!

01 09 10