tisdag 11 augusti 2009

.:Äntligen:.

Tänk att det kan hinna gå så långt mellan inlägen så fort solen skiner lite?! ;)
Här kommer iaf lite blandat både scrappat å bilder :) Så vi kommer ikapp menar jag! ;)

Vad har sommaren bjudit på? -Massor! :)


Badat hemma en hel del...

Åkt båt med moror och morfar :)

Båtturen denna dag gick till Linanäs. Lillebror och flickvän kom dock i lite snabbare färdmedel...

En något skeptisk liten Leon var nog glad åt att det inte gick allt för fort! ;)


Sommaren har även budit på flera kalas. Här firas kompisarna Fanny & Wilma! :)


Sommardagarna har förvisso tillbringats ute, men inte sysslolöst. Vi har byggt till en ny del till altanen och som sig bör firat med lite puff. Man måste hitta små guldkorn i vardagen värda att fira! Känns som att sitta på en balkong nu och se ner över "gamla" delen :)

Sen igår hade jag ett visst kreativitetsbehov uppbunkrat ;) Bestämde mig för att sitta fram till Lunch. Detta är vad jag hann knåpa ihop. 2 böcker och 8 kort! :)





Pust! ;)

Det var nog det längsta inlägget (bildmässigt) på länge!

Har lite mer scrappat på ång, så snart så.... ;)

.:KRAM:.

3 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Ååååååååååh, vad mycket snyggt!!!!! :D Tänk att jag känner igen lite textstämplar där också... ;)

Några önskemål inför torsdag? ;)

*kram*
Tett

Anonym sa...

Wow, du har legat iiiii! Kramen, vi ses o hörs snart!! /Milla

Karin sa...

Ååååå äntligen!!!
Underbart underbart å underbart å helt underbara barn :)

KRAAAAM

01 09 10