fredag 21 augusti 2009

.:Live with grace:.

Familjen har varit på utflykt! Vi åkte till Stockholm och gick på Aquaria. Och en av favoriterna där inne var helt klart sjöhästarna! Så små och så otroligt skygga och riktigt sällsynta att få syn på i verkligheten tydligen. Länge stod vi där och tittade förundrat på dessa små skönheter…
Jag har stansat lite text med Dymon, använt ett gäng öljetter och trätt vanlig broderitråd i.
Glittriga clear overlay detaljer...
En liten gömd tag bakom fotomattan…
Allt material kommer från Magdas :)
Och sist men inte minst ett STORT TACK för kommentarerna i föregående inlägg! Det värmer djupt och långt in i själ och hjärta!
För var dag som går så tycks det bli bättre och bättre och kanske tänker jag på det eller ser på det på ett annorlunda eller på ett nytt sätt nu?... Men hursom så känns det iaf bättre och bara att komma SÅ långt är för mig väldigt skönt :) Så TACK till er för att ni lämnade en rad! Det gjorde mig väldigt glad! :) (å även ett stort tack för mail å sms som kom!)
Må gott och ha en underbar dag!
KRAM!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar LO!!! Vilken härlig stämning du fångat!!

Jag skulle vilja ha din postadress, skulle du kunna maila den till mig?
linda.horn@bredband.net

Anonym sa...

Du inspirerar! Tack! :)
/Malin

BellaMio sa...

Så himla fiiiin Lo!!! Gillar färgerna, placeringen av korten, ja allt faktiskt!!

Tack för alla fina kommentarer du skrivit inne hos mig, jag blev så glad :) Verkligen.

Stämpeln du frågade om har jag besällt genom stämpelboden. Kostar 100:- plus 6:- i porto. Man får själv bestämma hur man vill att den ska se ut.

Mich sa...

Vilken härlig layout detta är !!

01 09 10