fredag 15 januari 2010

Ett viktigt beslut!

Japp! Det var dax!
Jag har tagit nya grepp om vikten igen! :)
Det har tagit tid att återfå motivationen. Kroppen tog en del stryk i samband med mina två akutsnitt och sviterna av det har lett till att motivationen sviktat och tidvis varit nere på noll...
MEN NU ÄR DET NOG!
Jag har laddat om och i måndags tog jag nya fasta grepp.
Idag fredag väger jag in mig på -3,5 och på måndag ska jag få resultat av första veckans kamp!

Jag ska kämpa för att klara helgen med dubbla kalas, middagsgäster och ett inte fullt fungerande avloppssystem! Det blir kanske inte helt lätt, men sjutton... Vem har sagt att det ska vara lätt? ;)

Nu är det fredag och jag ska unna mig tidig hemgång för en promenad längs strandkanten med sambon och kameran och sen hämta hem mina kottar lite tidigare! :)

Fredagsmys som normalt (hemma hos oss) utövas framför tv'n med div. snax och sånt utbyts nu mot nyttigare former. Lite mer tid åt varandra och barnen <3 -Umgås aktivt! :)

Nu mot helgen och alla VIKTiga aktiviteter ;)
Kram Karin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till över helgen.
Vågen är hård men rättvis på måndag. Kram/MA

Kajsan sa...

I WILL ROCK! :)
ses på måndag morgon!
I OTTAN!! ;)
kram

01 09 10