torsdag 13 maj 2010

.:Att ta sig ut:.

...på joggingrunda...
Ja... Det känns som lyx numera ;)
Nog för att det bitvis är TOK jobbigt! ;) Men vad sjutton -Jag KAN!
Så därav den väldigt glada minen *skratt* (dagens sanning i bildformat)

Egentid, jag, skogen och naturen, ett par nya skor och min väldigt glada röda keps ;) Kan det bli bättre? Just där och då känns det inte så. 4km senare kom jag tillbaka. Lika glad, men med en aningen rosigare kinder! Så nu var det gjort..
Bildbeviset ute i cyberspace och nu även rätt sugen på att snöra på mig skorna och ut å andas vårluft ;)

KRAM till er och ha en fortsatt trevlig helgdag! ♥

Och STORT tack för alla kommentarer igår via FB, mail, sms och här i bloggen!! Kärlek till er ALLA för omtanke, rara ord och för att ni tar er tid att skriva! Jag finner inte riktigt orden... Så i stort och smått: ♥ TACK ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, hittade din blogg via Krumeluran som så inspirerats av din energi och ditt engagmenag - nu förstår jag. Jisses tjejen -du bestämde dig och du gjorde det. Way to go! Grattis!! och tack för härlig blogg - och tack, jag håller med Krumeluran - för inspiration!

01 09 10