måndag 6 september 2010

.:Beginning of time:.

Återblick, en bild från då... Alldeles från allra första början..
En liten liten flicka ;) Alldeles ny och som man säger... Liten och oförstörd. Annat ere Nu ;) hihi.
Jag kom på att jag gillar stämplar! ;) Väldigt mycket dessutom! :D Så varför inte leka fram en bakgrund då? ;) Och så här blev det...
Måste säga att jag tok gillar valet av body också! ;) Hejja min mams å paps!

Så nu när jag gjort denna LO så insåg jag hur kul själva stämplandet faktiskt är... Så det blir nog mer av det framöver... I olika former ;)
Kramis



4 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Helt underbar Karin! Stämpla är kul, men jag glömmer liksom bort det allt som oftast...

Anonym sa...

Den e ju så himla fin!!! kram på dä!!

Anonym sa...

sorry...de va bara jag ... missade o skriva hälsn fr mig /Milla

Malin ~ Lillpiga sa...

Den layouten är helt djäkla underbar! Och ja, det ÄR kul att stämpla bakgrunder! :)

01 09 10