fredag 25 februari 2011

.:Hoho där ute:.

De rysligt söta stämlparna har nu kommit till Magdas! ♥♥♥ Och jag tror nog att hela designteamet blev glada trots att vi alla har så otroligt olika stilar! Dom passar liksom alla ;)
Här har jag gjort en liten bok och ett kort... Ska man anteckna "komihåg" saker så finns det ju inget bättre sätt för att vilja öppna boken än att göra den "glad"! Och nu lär iaf min bok bli mer välläst av mig iaf ;)
Och så ett litet kort. Enkelt med ändå med glad-känsla ;) hihi... ja eller kanske -hoho ;)
Och nu... Från sjukstugan... (där rösten nu har tagit semester?! -tur man har bloggen :D)
HA EN UNDERBAR FREDAG! ♥ Och hoppas detta blir en fin start på Er helg!
♥ Stor kram från mig ♥

1 kommentar:

Muffin sa...

Men vilken helt galet härlig blogg du har, så grymt mycket tokfina alster! *dreglar* Vansinnigt inspirerande, gillar dessa med ugglan, han är väldigt söt.

01 09 10