tisdag 8 februari 2011

.:Skissutmaning:.

Skissen denna veckan på Magdas kom från Marie/Sockergrynet. Och några av oss var med och tolkade skissen denna veckan. Jag kunde inte låta bli! ;) Den var så söt på nåt vis ju ;) Och så här blev min tolkning:

viker man undan den lilla "haspen" så går sidan att vika upp och där lite mer gullunge och en textrad eller två ;)
Och här är skissen: Vill du också vara med och tolka denna skiss? klicka HÄR isåfall så hittar du mer info :D

Detaljbilder kommer i em.... Då kommer "finsnickeriet" fram ;) hihi... (fixat)

Kram Karin.

5 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Love it!! Din layout blev minst lika söt som skissen! <3

Kanske ska försöka göra nåt av den jag också? Har blivit mycket kort den senaste tiden...

Kram,
Tett

Kajsan sa...

Tack Tettiz! <3
Har ju också lite "gömda" hemlisar (ovanligt va?! hihi) Kommer bilder sen ;)
JA! Skissen var superskoj!
Hon e liksom bra på såna den där Marie! ;)
Då kan vi byta ;) Jag behöver göra kort! *skratt*
Kramis

Annette sa...

Jättesöt! Men en ny stil från dig tror jag :) Tror jag skall ge mig på den skissen jag med!
Kram, kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättefin och lite ovanlig i stilen! Men allt du gör bli ju liksom kalas! STOR kram!

A'laEmmeli sa...

Den blev ju heeeelt ljuvlig! Tänk jag blir lite avis på dig som behärskar så många stilar! Underbar skiss och fantastiskt tolkning! Stor Kram ♥ Emmeli

01 09 10