måndag 14 februari 2011

.:Sneaky peak:.

Hej bloggisar ♥
Mitt i natten kan man säga ;) Iaf om det är en söndag ju *skratt*
Jag har dock anledning att vara uppe...
Väntar hem en kär sambo som varit på flykt sen i torsdags ♥
Saknat lite ;)
Så i väntan på det... å för att promt hålla mig vaken... ♥ Lite bloggande...
Jag har ett projekt... Det e ett scrappigt ett... Kan bara säga det än sålänge ;) Men här kommer iaf en liten "sneak peak" av vad som försiggår just nu...
Det skapas en hel del.. kladdas, mistas, stämplas osv... Men ännu ej visningsbart ;)
Men snart så!
Nu knarrar det bekant ute på trappan ♥♥♥
Jag tror att jag får hem mitt hjärta! Ungefär just... NU! ♥ -yeijj!!
Sov gott alla! Och hoppas ni haft en riktigt fin helg!
Här anar jag ankommande vab imorrn, men det får vi se i arla morgonstund ;)
Kram och natti natti!

Inga kommentarer:

01 09 10