tisdag 22 februari 2011

.:Svår färg:.

Vissa färger är bara svåra att scrappa! Jag blir helt låst av färgerna lila, orange och gult! Men nu på senaste tiden så kan jag inte motstå inköp av lila format?! Som synes här så fanns det ju både papper, blommor och pins i den ljuva färgen ;) Så jag tänkte... Varför inte? Jag skapar en Bom helt i lila och kanske blir jag av med "lila skräcken" på så vis? ;)

Denna Bom har rubriken "circle of life" och symboliserar för mig hur livet ofta knyts ihop och de saker vi gör, säger och upplever ocfta återknyter senare i livet.
Så att vara uppmärksam, tänka på hur man uttrycker sig och beter sig mot andra har lika stor betydelse idag som imorgon ;)
Men seriöst!!!
Det lääär ju dröja ett tag nu innan jag ger mig på lila igen! ;) INTE helt nöjd med slutresultatet! *skratt* Men det bjuder jag på ;) Däremot kanske smyger jag in färgen som accentfärg framöver... För oavsett om den är svårt eller inte så gillar jag den skarpt ändå?! (livets gåtor som ständigt överaskar och förbluffar! hihi) Men nu...
Tisdag, jobbdag först med det vanliga och sen med huset! :D Det skaaa gå! ;)
Jag måste ju bara säga så eftersom jag just petat till en vän om att det utrycket KANSKE inte är det just mest hälsosamma när man har småbarn, är egenföretagare och har hus i behov av fix?! Snacka om å kasta sten i glashus! *skratt* Så nu kan du peta tillbaks! ;)
MEN...
Vad jag än har för mig och nu efter allt svammel! ;)
HA EN RIKTIGT FIN DAG BLOGGISAR!
.:Stor Kram:.

1 kommentar:

SusanLotus sa...

Jag tycker att du ska vara supernöjd med resultatet!

01 09 10