torsdag 7 april 2011

.:Underbar Onsdag 5:.

Hej Bloggisar! :) Jag vet att det är torsdag ;) Men nu har jag fått riktlinjer för veckans utmaning av förra veckans vinnare Stina. Och så här ser underbar onsdags utmaning nummer 5 ut:

Stina:


Det är våååår! Jag blir sprudlande glad av färger och att mötas av denna ljusstaken varje morgon är (nästan) bättre än kaffe ;) Utmaningen består i att inspireras av både färger och former på bilden. Kram!

Så då gör vi så då! :) Vi inspireras av färgerna och formerna i hennes foto och sen skapar vi ett alster efter det! :) Valfritt att göra altrat, layout eller kort. Material denna gång också totalt valfritt! Tack Stina för din roliga utmaning och varmt lycka till nu allihopa! Ny deadline blir torsdag 14/4 kl 23:59 Så nu dags att börja fundera och sen skapa, skapa, skapa! ;) Och medans ni skapar så ska jag fixa klart med vinsten ;) hihiiii... Lycka till och STOR kram från mig!

6 kommentarer:

Malena sa...

Jag har gjort en layout men vad gör jag sen? Lägger upp min blogg eller skickar till dig?

Kajsan sa...

Förlåt att jag var otydlig! ;)
Man lägger upp i sin egen blogg och lämnar länk till det inlägget i kommentarstråden för den aktuella tävlingen.
Har man ingen egen blogg så går det bra att maila mig på karin[at]meavita.se

Kram Karin

Malena sa...

http://malena.nu/?p=1943

Tack för inspirationen!!!

ingba sa...

Jag har inspirerats och gjort ett kort.

http://ingbas.blogg.se/2011/april/tva-grattiskort.html

kram Inger

Anonym sa...

Hoppas att jag hinner ikväll;)

Kram,
Anna

E sa...

Nu har jag fixat till ett litet kort till veckans utmaning:)

http://elinsscrapblog.blogspot.com/2011/04/onsdagsutmaning-5.html

Kram Elin

01 09 10