fredag 20 maj 2011

!!!NU STARTAR DET!!!

Som många av er säkert förstått...
Det pågår förändringar....
Jag omvärderar, tänker, fnular och funderar....

Nu är det dags!

Det blir en tävling av det hela... En utmaning! ;)

From imorgon kommer jag då och då lägga ut små meddelanden, ledtrådar, inlägg och bilder....
ALLA... leder dom mot målet!
Till alla er som deltagit i Underbar onsdag: Fortsätt häng med!! Ni har redan samlat poäng!! ;) Så ni har ett försprång!

För er som inte varit med på utmaningarna, ingen fara ;)
Det kommer chanser att hämta ikapp!

Men kortfattat så kan jag idag avslöja detta:
Det kommer att delas ut priser...
Varje gissning räknas, varje kommentar i bloggen räknas!
Efterfrågas något och man bidrar... -poäng!! ;)

Och mot slutet...
Den som först kommer på vad orden, bilderna och allt leder till...
VINNER DET STORA PRISET!
Men alla deltagare ha chans till priser!

Så gör er redo!! :)
För det gäller också att vara först med att kommentera! Det ger poäng!
Första kommentaren i varje inlägg ger lite extra poäng!
Så kort och gott...
HÄNG MED!
Resan blir kul! Målet blir bättre ;)

Men som start bonus kan jag meddela att första ledtrådarna kommer nån gång under helgen! ;)
Är du tillräckligt nyfiken?
Är du redo?

JAG tror det!! :)
Nu önskar jag ALLA en RIKTIGT trevlig fredag och en riktigt trevlig helg!!
STOR STOR KRAM! ♥

ps... nån ledtråd kommer troligtvis att florera på facebook...
Så vill du ha lite extra koll.... adda 'Karin Zander' på fb å håll lite extra koll ;)
När du tror att du "hittat svaret"...
Maila mig på:     karin[at]meavita.se
På så sätt kan du gissa hur många ggr du vill utan att nån annan tävlande ser vad du gissat ;)
Och ja! Du får gissa HUR många ggr du vill!!

ps2. Ni är tre ljuva personer som väntar på ett litet paket från mitt håll...
INTE glömt!!! Bara grymt försenad leverans... Så fort allt är på plats så piper det iväg små paket!!! ;)

♥♥♥FredagsKRAMen ♥♥♥

11 kommentarer:

Vibeke sa...

Hei Karin!!:)

Dette høres spennende ut:) Dette må jeg følge med på.

God helg til deg:)

Anonym sa...

Oooh, så spännande, detta måste man ju hänga med på - även om man inte lyckades med att knipa en poäng direkt. ;)

Trevlig fredagkväll!

Kristina sa...

hihihi :)

Ingba sa...

Hej!

Du vet du hur man skapar spänning. Får försöka följa även om det känns som jag är den enda som inte har fb. Jag har ju något poäng till godo.

Tusen kramar Inger

karin sa...

Spannande!

E sa...

Vad spännande!! Onsdagarna var ju så roliga utmaningar och jag har längtat efter fortsättning så det här blir skoj:)

Sockergrynet sa...

Så spännande!! :)

Annette sa...

Oh la la!! :)

Jeanette Wallén sa...

Suuuuperspännande!! :D

erica sa...

Hmm, det låter ju väldigt spännande det här... jag som älskar pussel =)

Anna sa...

Vad kul!

Kram,
Anna

01 09 10