torsdag 28 juni 2012

.:Finding My Way Back Home:.

Skapar vidare och denna gång med en BOM (boken om mig)...
Hittade ett "recept" på Little Yellow House Kits! Och nån gång ska ju vara den första! :)
Det gäller alltså att skapa efter ett färdigt koncept/recept.
-Jisses vad svårt! *skratt*
Recept:
- använd minst 4 mönstrade papper
- ett husdjur måste finnas med

- 2 kort i "plånboksformat"
- spets
- färg av något slag (mist, akrylfärg, gesso)
- 4 brads
Tur man kan skapa egna blommor av mönstrat papper!! ;) Så det gjorde jag. Och sen brads (4st), spets, en liten pippi som husdjur två små foton och mönstade papper i olika format. Och såklart blåglittrig Glimmer Mist! :D
Och rubriken "Finding My Way Back Home" symboliserar en hel del... Letar i nuet efter den jag var och den jag är... Någonstans på vägen försvann hon... -Jag... Men jag jobber på det! -Helhjärtat! Och som det ser ut nu så är jag iaf på rätt väg att hitta hem igen... Dags att bli hel, hitta mig igen och leva det liv jag borde...
Så med ett visst mått av utelämnande idag så lämnar jag detta lilla spår i bloggen och blickar framåt mot en härlig sommar fylld av skratt, glädje och lycka! -Det SKA gå! ;)
KRAM /Karin.

3 kommentarer:

Caroline D. sa...

Beautiful page!! Love the blue and use of the book page!

Vibeke sa...

Nydelig side:):)

God sommer:)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Fina Karin i sällskap av vackra dekorationer! Hoppas att allt är bra! Kram!

01 09 10