onsdag 12 december 2012

.:Julkort nr 4 & 5:.

Idag kommer ett par kort med de nya små fåglarna på. Hade nästan glömt att dom bodde i lådan! Men så i processen flytta sak ett till plats två medan pryl tre fick överta plats fyra osv så låg dom plötsligt där :) Dom kom till när sommaren såg sina sista varma dagar och julkänslan kom krypandes.. Ja jag vet... Jag intar julposition långt innan Ikea ens hunnit börja fundera på Jul! *skratt* (fast det säger jag inte högt)
Nog om det! ;)
Här kommer lite bilder på nykomlingarna på plats på ett par nya kort..

Fjolårets julpapper från Maja Design blev en klar favorit. Så om jag inte minns fel så klickade jag hem dem redan i våras! Och NU äntligen fick jag plocka fram dem igen ♥ Kvaliteten i dessa papper passar mig på pricken! :) Ganska tjocka, lite strukturerade och matta.
 
Och till råga på allt har jag tom embossat! TÄNK va mkt roligare det är att pyssla när man når/kommer åt allt utan att behöva börja rota i väskor och kartonger! ;)


Senare idag lägger jag upp bilder som går att skriva ut ;)
Hoppas Ni alla får en riktigt fin dag! ♥
.:Kram Karin:.

1 kommentar:

Lotta sa...

Åh så fina!!! kram Lotta

01 09 10