torsdag 24 januari 2013

.:Ord om mig:.

En BOM (Boken Om Mig) till Scrap-Perras Månadsutmaning :)
Denna gång i en av favoritfärgkombinationerna.. (det där var nog egentligen inte ett ord...) Denna gång har stansarna fått jobba. Fem olika stansar blev det.
Jag gör tappra försök till "plattare" skapelser för att lättare kunna få utrymme för dem i album... Men platt är liksom inte min grej... Bygga lager är nog mer "min grej" ;) Och även om jag använt ganska mycket relativt platta blommor så är det SÅ svårt att motstå Tim Holtz stansen "Tattered Pincone" nu när jag äntligen har den...
De största blommorna (röda med vita prickar) är från just den stansen.
För den som vill hänga på utmaningen hos Scrap-Perra så finns den här.
Den pågår tom 31/1 2013 kl 23:59 Så än finns lite tid kvar ;)
 
Må gott!
.:Kram Karin:.

Inga kommentarer:

01 09 10