lördag 30 mars 2013

.:Altrad hjärteask:.

Godmorgon och Glad Påsk till er alla där ute :)
Sitter här i skrivande stund (fredag/igår) och tittar ut över ett snötäckt landskap.
Framför mig lite längre ner skymtar dalen... Och på andra sidan dalen reser sig höga berg som idag återigen är dränkta i sol och sen inramade av en djupblå, molnfri himmel.. 
Jag har rymmt till fjälls ;) Å jag vet inte om jag tänker åka hem faktiskt... 
Tror jag stannar lite till ;)
I slutet av backarna finns en liten plats där man kan låna solstolar... Där parkerade jag mig igår för en stund och bara satt och njöt av solen och även vilan för mina ömmande ben efter att ha åkt med barnen. Det blir en helt annan form av skidåkning med barnen och jag har hittat helt andra muskler i vader och lår an de jag normalt använder! Jag tror att dessa muskler trodde att dom kunde gå i förpension?! *skratt* Men nu har dom vaknat igen ;) Kottarna behärskar nu alla sorters liftar, alla backar och har även hittat sitt nya favorithak.. -Toppstugan ;)
Så där kommer vi att trilla in även idag efter skidskola och sånt. Men innan dess... en liten bloggrunda med dagens altrade hjärta. En liten hjärtformad ask som fått lite dekorationer iform av papper, spets, blommor, stämplat,bling och en liten ljuskopp för ett värmeljus.
 
Textstämpeln kommer från Tim Holtz och pappret är en favorit från Inkido.
Inuti kan man gömma lite vad som... Ett par värmeljus...
Små samlade stenar och snäckor eller kanske en liten godisgömma ;)
Hoppas att ni får en riktigt fin Påsk!
Nu blir det en sväng i backen... Fördelen i år är att vi bor "mitt i pisten", vilket betyder öppna dörren, på med skidorna och glid ner till liften! Och jag tror att det som är absolut bästa i mina ögon, är att slippa forsla barnen iförda full utrustning i bil hit och dit.
Nu en stor kram och för Er som kikat in hos mig på Instagram (kajsan) 
-Smile! It confuses people ;)  
.:KRAM:.

Inga kommentarer:

01 09 10