lördag 2 mars 2013

.:Golden Summertimes:.

Jihoo!!! Jag fick till lite tid! ;) Lånade från dammsugningen som tydligen kunde avklaras vääääldigt effektivt om man visste att så snart det var klart så stod scraprummet där och bara väntade på att fyllas med kreativitet! :) ♥ Men frågan är NÄR jag ska lära mig att det är enormt tidskrävande att göra egna blommor?! 20st envisades jag tydligen med att göra?! Och dom stora är dessutom i fem lager... Fast nu när den är klar så är jag glad! ;) Jag älskar dessa papper och att kunna göra blommor och dekorationer i samma mönster som resten av layouten.... Det gillar jag!
Hos Scrap-Perra så var en av helgens utmaningar en färgutmaning. Och det här är mitt bidrag:

Nu känns det som om jag kan slappna av en liten stund ;) hihi... Jag har stillat skaparbehovet litegrann och nu kom familjen hem efter lite shopping och dags att förbereda för Melodifestivalkväll här hemma ♥
Härlig lördagkväll till Er alla!
.:Kram Karin:.

Inga kommentarer:

01 09 10