tisdag 12 mars 2013

.:Vänskap och Choklad:.

::Inget går upp mot en god vän... Undantaget en god vän med choklad::
Japp! Så är det! Eller hur? ;) Så i fredags när jag visslade över på tjejdejt så hade jag med mig en stor ask choklad och detta kort. Och på insidan finns resten av texten tillsammans med lite till ;) Undrar egentligen vad det är med den däringa chokladen som gör så gott i själen?! För det är då banne mig inte det den gör för figuren som lockar!! hihi... Men I detta fall så är figuren inte ett problem! Så sålänge jag inte stannar och mumsar i mig halva asken så är livet lugnt!
 
Älskar förövrigt min kakpappersdie! Vet att jag fick frågan ganska nyligen ang denna.. Skulle svara, men så blev jag osäker på tillverkaren och skulle kolla upp och vips så trilla det ur huvet! *skäms* Så nu måste jag ju leta upp vart det var, vem som undrade och SVARA ju!!! Man SKA inte skjuta på saker!! Ber om ursäkt för det om den som frågade läser detta och inte fått svar!
-I'm on it! :)  

Idag vankas det skissande och fixande. Fick önskemål om en mall till gårdagens lilla hus och det måste jag ju försöka lösa! Jag har nu gjort mallen och scannat den :)Men det måste till lite beskrivning och sånt... Så jag fixar det i em och lägger upp i bloggen så fort det är klart! ;) Så håll utkik.. Jag fixar så fort det bara går! -Och ja.. Händer inget oförutsett så borde den finnas här i bloggen innan solen går ner ;)
Nu till dagens bestyr.. Det är dags för morgonfika på jobbet!
Men innan jag avslutar, så skulle jag bara vilja skänka en tanke till den familj och samtliga av de berörda kollegor som igår kväll förlorade en anhörig/vän/kollega. Det berörde mig på djupet eftersom jag har flera vänner som jobbar inom polisen i Stockholm. Det är ett fantastikt jobb de gör och det är så tragiskt när sånt här händer... Livet är så skört... Och det berör så oerhört många... Så ta hand om er alla ni därute!
Å kram till er!
/Karin

Inga kommentarer:

01 09 10