måndag 15 april 2013

.:Sweet Treats:.

Godmorgon! :)
 
Den här helgen bara rusade iväg! Skulle göra massor... Men hann i princip bara hälften ;) -som vanligt! *skratt*
Det som bla inte hanns med var bloggandet. All tid gick till familj, hus och vänner. Datortid -noll.
Men.. nu är det måndag igen och kroppen värker (ordagrant) efter helgens eskapader!
Kort resumé: 
Torsdag: Premiär på gymmet..
Fredag: Crosstrainer...
Lördag: 4 timmar på Ikea sen dejt med grannfrun för lite ost och vin.
Söndag: Hjälper våren på traven genom att skotta bort ca 50cm snö och is från nedre trallen..
 Skotta tung blötsnö i fem timmar?! -aj! händerna är allt annat än mjuka och kvinnliga idag! ;) Men trallen är snöfri. Kottarna har fått upp sina mörkläggningsgardiner och solen har värmt min näsa! -Bra helg! :)
 
Idag tänkte jag bjuda på en liten holk. Fyllde denna med minimarchmellows och gav bort istället för blomma ;) Taket är på ena sidan försett med kardborre och kan öppnas och återförslutas ;)  
 Mycket pill med denna... Men SÅ kul! :)


Så... Nu ska jag inte ta mer av er tid ;) Nu är det dags för kaffe här..
Och så måste jag ju ladda inför kommande helg som IGEN går i pysslets tecken ;)
Men innan dess.. Massor med annat. Tror jag får lägga till en dag eller två denna veckan?! Alternativt förlänga dygnet med ett par timmar ;)
.:KRAM:. 

1 kommentar:

Jozebelle sa...

Åh vilken söt liten stuga

01 09 10