torsdag 8 augusti 2013

.:Sommarlov, DT och Bröllop:.

Hello out there in the World! :)

Sommaren som gått har hittills varit fantastisk!
Efter den kalla långa vintern var sommaren och semestern varmt välkommen!
Jag har pysslat  lite, men inte bloggat ;)
Datorn hemma är trött och den bärbara gick och dog...
Så indirekt pekade ju allt på att det skulle bli en mer eller mindre datorfri sommar.
Och faktiskt... Inte helt dumt. Men jag har saknat det. Så nu när jag äntligen fått mig en ny liten bärbar skönhet och arbetslivet sakta men säkert smyger sig in i min vardag igen så blir det även lite mer bloggande framöver.

Jag vägrar dock att säga farväl till sommaren. Det är inte dags för det riktigt ännu...
Har planer på att förlänga sommaren lite, men som sagt.. Just nu vägrar jag att välkomna hösten även om löven som faller till marken vittnar om att det kommer en höst.

Denna höst kommer att innebära en hel del förändringar. Både roliga och såna som är lite läskiga.
Så det får nog vara sommar ett par veckor till minsann.

En av de roliga nyheterna är att jag from nu ingår i ett designteam igen.
En butik med fokus på först och främst blommor. Tror kanske att det kommer att passa mig ganska bra? ;) Blir spännande att ingå i ett team igen. Det har jag saknat.
Så till hösten kommer ni att hitta mig i Strömstad Scrapbookings blogg.

Under sommaren har det pysslats en hel del då solen gått ner ;) Och här kommer en av sommarens kreationer... Ett bröllopskort i en smått annorlunda skepnad:
 Jag gjorde en ask med ett litet tillhörande lock...Lite stämplar fick jobba och så dekorationer iform av blommor och pärlor förstås ;)
.:Stort grattis till brudparet och varmt lycka till i framtiden:.
 
Nu återgår jag till mitt en liten stund men imorrn... Då kommer nästa glada händelse upp här i bloggen! ;)
Kram på er, tack för titten och hjärtligt välkommen åter!
/Karin

Inga kommentarer:

01 09 10