söndag 25 augusti 2013

.:Tävling:.

Gokväll!
Jag hittade en fin fin skiss hos "en liten butik" :)
Och här kommer min tolkning:
 
Lillens ettårsdag. Kanske borde jag fått till en LO om det liiiite tidigare?! Men nu blidde det inte så. Därmed inte sagt att jag inte tok-gillar fotot!?!
Han fick en liten gul motorcykel... Just det han önskade sig ;)
fångat på bild: Blicken av ett nöjt födesedagsbarn, säger mer än tusen ord... vår lilla skrutt...
Önskade sig en motorcykel. Avgudade syrran tillräckligt för att ärva hennes rosa pyjamas ;) hihi...
Ettårsdagen blev succé! ♥
Med en önskan om en fortsatt fin söndag och en kommande helt ny vecka! ♥
Stor karm från Karin~Kajsan

1 kommentar:

Katja/MezzaNotte sa...

Woaw, så underbar ljuvlig tolkning du har gjort. Kortet matchar så perfekt med bakgrundsplankorna. Klockrent med allt det vita. Nu blev jag så
otroligt pysselsugen :)

Tack för att du är med i En liten butiks skissutmaning. Kram Katja

01 09 10