söndag 29 december 2013

.:All I want for Christmas...:.

Hej!
 
Nu när julen är över och vi med spänning vantar in ett nytt år så passar väl lite pyssel alldeles utmärkt? Eller ja... Det gör det ju iofs alltid! Eller hur? ;)
Detta bokkort gjorde jag strax innan jul. Det blev ett till presentkort på temat
 
"All I want for Christmas.... Is you"
 
Och vad mer kan man som pysselsjäl önska än att få ge någon annan delar av sina erfarenheter och dessutom få sprida glädje och inspiration?
Så ytterligare en dag i januari kommer jag att låna ut mig själv och en galen idé eller två till ytterligare en pysslig själ därute...
Fast.. Det är bara till låns! ;) Familjen hade önskemål om att jag skulle komma hem igen sen.
(Och det var ju ett glädjande besked! ;) hihi)
Utsidan av boken har jag dekorerat med bla cottage roses, cherry blossoms, liljor, rosenknoppar och vita blad.

Lite glitter här och var och på det lite bling...
Så härmed önskar jag Er alla ett kommande riktigt Gott Nytt År!
Och Ni har väl inte missat den stora Rean som pågår inne i shoppen?
Massor med scrap-gottis!
Må väl och ha en fortsatt finfin söndag!
Kram Karin~Kajsan

Inga kommentarer:

01 09 10