torsdag 20 mars 2014

.:My take on the Hobbyworld Sketch:.

I helgen som var var jag på scrapträff.
Vi var ett gäng som samlades i Spånga och scrappade hela helgen.
Tjejerna som anordnade träffen hade fått in otroligt många underbara sponsorer 
som hade skickat sååå fina produkter.
Så tävlingarna var väl rustade både i antal och med superfina priser.

Utöver tävlingbidragen skapade jag bla denna layout till månadstävlingen hos Hobbyworld.
Det är en skisstolkning och den föll mig verkligen i smaken.
 Eftersom jag gärna ville ha en blomma som mittdekoration så gjorde jag en egen  med lite spillpapper för att den skulle smälta in bättre...
 
Min "minirubrik" blev My Girl...

Detaljerna i denna layout består av både egna och befintliga.
Dvs. jag har låtit detaljer i det mönstrade pappret få spelrum tillsammans med
små utklippta och stansade detaljer.

 
Tack för en rolig tävling!
Och äntligen kan jag önska er alla en riktigt trevlig fredag! :)
Kram från Karin~Kajsan.

1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

Otroligt snygg layout! Tack för att du är med hos oss på Hobbyworld och deltar i vår tävling. ♥

Kram Malin

01 09 10