fredag 11 april 2014

.:It's just Magic:.

Hej!
Ibland skapas magin där man minst anar det!
Igår hände det i min vardag...
Mitt i ett fullständigt kaos infinner sig plötsligt lugnet...
Jag undrar ibland varför folk skriver alla sina tankar på Facebook och så vidare...
Men sen inser jag att många bara vill dela sin glädje.
En liten liten gest kan betyda så mycket mer för den som står på mottagarsidan än vad det egentligen krävde av givaren...
En blick, ett ord, en kram...
Jag är lyckligt lottad som varje dag får spendera timmar tillsammans med människor som faktiskt gör skillnad.
Dom bryr sig om... Dom lägger en extra tanke till medmänniskan...
Jag kan bara le och vara tacksam just nu...
Livet är inte alltid lätt... Det känns inte alltid som om man bara kan låta saker "rinna av" eller "låta det passera"...
Hur många i ens närvaro lägger kraft på att ställa sig en kväll mitt i veckan och skapa ett nytt recept på en god eftermiddagsfika bara för att överaska kollegorna på jobbet?
Och rätt som det är ligger små lappar, små gottegåvor och ritade hjärtan på ens skrivbord mitt i vardagsstressen?
Ja ni... Mycket ska man hinna lära och gå igenom innan det händer ;)
Idag tillägnar jag mitt inlägg till mina fantastiska kollegor och vänner på jobbet ♥
Dom är guld värda!
Och kortet tillägnar jag dem allihopa ♥
 
Ha en fortsatt underbar dag och njut till fullo av att det äntligen är fredag!
Stor kram från mig till er ♥
.:Kram Karin~Kajsan:.

6 kommentarer:

Titti sa...

Underbar och texten älskar jag .
Trevlig Helg , kram från Titti

Morfen sa...

Det är trevligt att dela med sig av sina tankar och känslor. Vackert kort också!! Ha en fin helg!

Stephi sa...

Fint skrivet och ett så vackert kort med text.
GladPåsk

Monica =) sa...

Hej där!
Kan bara instämma, goa kollegor är guld värda!!! Många timmar blir det på jobbet o då är det härligt med glada små tillrop ibland.
Supercharmigt kort med härlig färgläggning. Blev så fint med texten också.
Soliga fredagshälsningar, Monica

Monica =) sa...

Hej där!
Kan bara instämma, goa kollegor är guld värda!!! Många timmar blir det på jobbet o då är det härligt med glada små tillrop ibland.
Supercharmigt kort med härlig färgläggning. Blev så fint med texten också.
Soliga fredagshälsningar, Monica

scrapparewa sa...

Håller med dig, goa kolleger är guld värda! Vilket underbart kort! Gillar texten supermycket!
Kram!

01 09 10