lördag 20 september 2014

.:Bröllopskort och smyginfo om kommande tävling:.

Hej!
Härliga lördag igen! :)
Ännu en vecka med underbart sensommarväder har gått och jag måste erkänna att jag njuter i fulla drag av värmen som dröjer sig kvar trots årstiden. Nog för att jag gillar både höst och vinter... Men sommar, sol och värme som dröjer sig kvar är alltid varmt och hjärtligt välkommen.
 
Och som ni säkert vet så får "vi" snart en ny liten Strömstadscrapbooking-bebis ♥♥♥
Och vad kan vara bättre än en ny liten guldklimp för att fira in hösten och sensommaren?
Vi kommer att fortsätta blogga som vanligt även om butiken tar en liten paus...
Och vem vet.... Kanske dyker det upp en liten tävling inom kort...
Jag har lite idéer som behöver komma ut och vinsten kommer att komma från butikens utbud fast via mig ;)  Och visst vill ni väl vara med? :)
I samband med tävlingen lägger jag ut en bild på vinsten.
Klart vi måste fira bebisankomst, kommande höst och denna ljuvliga butik i sin helhet!
 
Idag har jag ett bröllopskort att dela med er.
Det är ett stilrent, vitt och till synes enkelt kort.
Och här kommer det:
En embossad textstämpel i sobert vitt på cardstock och lager på lager förstås.

På insidan valde jag att lägga en av tradition älskad text...
Bakgrunden är stansad av en rektangulär die. Så användbar till såväl kort som layouter och altrat.
Önskar er alla en fortsatt trevlig lördag och en riktigt fin helg!
.:Kram Karin~Kajsan:.
 
(glöm inte att hålla utkik efter kommande tävling ;) ♥)

Inga kommentarer:

01 09 10