söndag 18 oktober 2015

.:Grattis älskade Leon 8 år:.

Hej!
 
♥ Min minsting fyllde igår hela 8 år ♥
Minns dagen då han föddes. Det var ingen liten kille som en vecka sent bestämde sig att till slut se dagens ljus! 5,5kg och 55 lång såg han dagens första ljus.
Igår var det dags att fira igen och lillkillen önskade sig mest av allt en ny cykel.
Som tur är har jag en bror som äter, sover och lever cykel! Så han fick äran att välja en bra cykel dagen till ära. Och resultatet blev en svart cykel med röda detaljer. Japp! Det är så jag ser den. Den är svart, det är en cykel och den verkar bra... Å den e svart ;)
 
När jag för ett tag sen frågade Leon om han vill ha ett mammagjort kort eller ett coolt köpt kort så tittade han på mig länge... Sen sa han -Mamma! Jag vill ha ett kort som du har gjort! Dom är suuuper coola! Och fina såklart...
Sötunge! Klart han fick ett kort! ;)
Dagen till ära fick han ett specialgjort kort med en alldeles ny stämpel ♥
Och såhär blev kortet:
Dekorerat med blommor, pistiller, bling och blad.

Dagen bjöd även på vacker blå himmel och sol,
som sen resulterade i en ljuvlig solnedgång...
 
 
 
Kalas med godispåsar...

 
Födelsedagsbarnet med nya cykeln som låg gömd i morfars bil...
Cyklandes uppförs i förmiddagssolen...
Nu har en söndag fylld med kalas och bus landat i hemmets lugna vrå för avrundning och relax.
Tack alla för att ni kikat förbi och dessutom tagit er ända ner hit ;)
 
Må gott och jag önskar er alla en ny fin kommande vecka ♥
Kram Karin~Kajsan
 

2 kommentarer:

sabbycat sa...

Beautiful photographs and beautiful card. Just found your blog and your free digis. You are so very talented and generous. Thank you for sharing your talent!

Anonym sa...

Hjälp, du har lagt ut en bild på ett annat barn, det där är i n t e Leon! Så såg han inte ut sist jag såg honom ;) Grattis till honom i efterskott! Och väldigt cool cykel! Fint kort som alltid med den söta pippin ♥ Så kul att se fåglarna överallt nu :)

01 09 10