lördag 17 oktober 2015

.:Humla 1år:.

Hej!
Idag kommer ett specialbeställt kort till en liten ettåring.
Frågan löd: Kan du göra ett kort med en humla och något fornnordiskt?
 
Där står hon med stort förväntansfullt leende och väntar spänt på svar.
I mitt huvud tänker jag: Jisses hur mycket tror dom att jag kan?!
 
Men ut ur den lilla munnen kommer meningen levererad med ett leende:
-Visst! Det ska nog gå att fixa!
 
Ehh…  Bestämmer mig för att det får bli en utmaning till mig själv att knyta ihop det till något bra. Efter lite efterforkning får jag veta att mamman och pappan till den lilla flickan båda två har en tatuering av Yggdrasil.. Bestämmer mig för att jobba med det. 
Hittade en fin bild av trädet och la det bakom en Mo Manning stämpel med hjälp av Photoshop.

 Sen har jag färglagt med akvareller och dekorerat kortet med lite blommor, text och bling.

Hur gulligt är det inte att döpa en liten söt flicka till Humla? ♥
Så Grattis lilla Humla på ett års dagen.

Å på insidan en liten rar dikt...

Fortsatt fin lördag allihopa ♥
Kram Karin
  
 

Inga kommentarer:

01 09 10